Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ricinolja dåligt?

Publicerad 2012-01-07 16:00:00 i Hårvård,

Jag har testat och för mig funkar det faktiskt. Kanske inte jättemycket fortare med jag märker skillnad. Tycker alltid att det ska komma professorer och säga att allt naturligt och alternativt är skit. Bara för att det inte har någon vetenskaplig forskning som har bevisat det så behöver det inte betyda att det inte fungerar. Beprövad erfarenhet då?



Vad tror ni?

Just nu håller jag på tilllaga Flygande jacob. Se ett inlägg om det *här*

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-01-10 22:28:47

Åh vad arg jag blir! Läste nyss en artikel om att de testat tvättnötter och säger att de är värdelösa. Snacka om att vilja stötta den värdelösa ickeno-pooiga världen. Vilken tur då att vi andra får lyfta fram det som faktiskt verkar funka hur bra som helst :) Jag själv har inte testat ricinolja i håret, men kanske i framtiden.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild