Kropp och själ

leslita.blogg.se

Fransk manikyr med glitter

Publicerad 2012-01-22 12:00:00 i Nail Art Design,

Hej på er, det var roligt igår på Battle of the pole. Hela dagen gick så fort bara. Hade velat förfesta längre och stanna kvar på Clustret längre. Missa prisutdelningen för att sista bussen åkte. Men som sagt det var en super trevlig dag med Yoga, sushi och poledance vilket är bland det bästa jag vet :)

Tog inga bilder på BOTP så jag laddar upp ett inlägg på min senaste Nail art design. Det är fransk Manikyr med två glitter streck och så satte jag på råsa rhinestones på tumnaglarna.

franks manikyr

fransk manikyr

Vad tycks?


♥Liknande nail art design: Eleganta naglar,

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-01-22 15:30:23

Tjusigt! :) Kram

Postat av: Becca

Publicerad 2012-01-22 18:42:48

Snyggt!

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2012-01-22 18:53:22

Vad vackert! Utan dom rosa stenarna så passar det till bröllop:) Tihi du kanske skulle sadla om till manikyrist, eller ialf tjäna lite på det. ;)

Postat av: Amanda - Flickan med svagt hjärta

Publicerad 2012-01-23 03:32:58

Vilken härlig och superfinurlig blogg du har. :)



Själv så har jag haft lite svårt. Har fått problem med hjärtat och fått en pacemaker inopererat. Låg på sjukhus länge och det blev dyrt.



Så tänkte om du kanske kunde hjälpa mig lite. Om du kikar in på min blogg så finns det en annons som heter Adsettings, gå in där och bli medlem, då får jag 40 kr. Då kanske jag har råd att betala lite av mina räkningar. Självklart så kan du själv tjäna en massa pengar också.



Annars så får du ha det så bra. :)



Kraam.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild