Kropp och själ

leslita.blogg.se

Leslitas väg till en Eagle/Arabesque

Publicerad 2012-02-24 08:00:00 i Yoga och stretch,

Så *HÄR* ska den se ut. Med rakt ben och överkroppen så upprätt som möjligt. Jag tror att benen kommer att komma på plats snart däremot är det fortfarande ryggen som måste bli bättre. Men jag är nöjd för att vara första gången jag testar den. Krävs lite teknik i höfterna och när man tar tag i fotvristen i början så man inte tappar greppet. Benen blir mycket snyggare om jag lutar fram överkroppen men jag tycker att det känns som fusk även om instruktören sa att det går bra att göra det i början. Så jag ska öva lite till och sträva efter att få benen snyggt. Så kommer fler kort på det ;) Tack R för bilderna.

Eagle

Eagle

Och denna har jag hållt på med i en månad. Kändes som att den blev bättre när jag gjorde den innan kameran kom fram. Typiskt. Kan bara bli bättre!

Om

Min profilbild