Kropp och själ

leslita.blogg.se

Battle of the north pole

Publicerad 2012-02-19 22:22:00 i Poledance,

Hej, förlåt jag har varit så upptagen. Men både viktiga saker och med att bara vara. I fredags var jag på polebattle för första gången. Vilken kick det var! Har adrig förut dansat pole för någon. Visst kollar man på varandra på träningarna och på OP men jag har aldrig dansat med publik. Jättekul.

Jag insåg att det går ändå bra för mig när jag är nervös. Trodde att jag skulle få helt blackout. Visst var det lite svårt ibland o komma på vilket trick man skulle göra eftersom att det var improvisation. Så det var ju inte helt perfekt flyt och sökert många småfel, det är det jag vill öva på. Därför tror jag att polebattle är bra för mig. Jag försökte göra en Jade som jag precis lärt mig, fastnade totalt med min kroppsuppfattning/kontroll. Förstod inte vilken sida jag skulle göra invert på och förstod inte vilket ben jag skulle kroka och sträcka ut. haha. Så nu vet jag att nervositet försämrar min kroppsuppfattning lite. Bra träning och grymt kul!


Gammal bild. Måste fota mera på träningarna, varit kass på det. Puss puss / Leslita

Om

Min profilbild