Kropp och själ

leslita.blogg.se

Travalo, Bring your perfume [video]

Publicerad 2012-08-30 14:06:00 i smink och hudvård,

Ett litet tips från Leslita Natural Beauty channel. Köp en Travalo!
 
 
Se videon för att förstå vad det är och hur den fungerar!
 


Beställ den från http://www.travalo.com/
Eller så finns den i butiken “Enklare Liv” i Skärholmens centrum i Stockholm bl.a.
http://www.enklareliv.se/catalogsearch/result/?q=travalo
http://www.skhlm.se/alla-butiker/butiker/enklare-liv.aspx
Parfymen som jag använder heter Euphoria och är från Calvin Klein.
 
Om du gillar mina youtube videos på Engelska snälla gå in och Prenumerera och klicka på Gilla knappen på tillhörande video du sett här. Det hjälper kanalen att växa och ger mig fler tittare. Vore super snällt.
 
http://www.youtube.com/user/LeslitaNaturalBeauty
 
 

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2012-08-31 19:19:54

Hej Lesly! :D Går ofta in på din blogg, den är ju så bra. Måste kommentera på denna, vilken smart pryl! för man vill helst inte ta med parfymflaskan, antingen för stor eller för ömtålig. Men en sak undrar jag. Blir det inte konstig doft efter man fyllt på den på nytt med en annan parfym? Eller rengör man den? Kramar

Svar: Hej vännen, tack så mycket. Roligt att du fortfarande läser min blogg :) Ja travalo är en jättesmart lite pryl verkligen. Jag har faktiskt inte testat att byt doft. Tror inte att det är så smart. De flesta ha flera stycken och väljer vilken parfym de vill ha med sig varje gång. Vissa blandar olika dofter med mening. :)
leslita.blogg.se

Postat av: Lea Dahl

Publicerad 2014-08-31 09:54:17

Hej Leslita
Vilken positiv och kreativ person du verkar vara. Jag tycker det var mycket modigt att pröva din engelska men mitt ödmjuka tips är att titta på brittiska filmer och kolla grammatik tonation och uttryck. stort lycka till Lea

Svar: Hej, tack för din kommentar. Jag jobbade utomlands ett tag så jag har blivit bättre på engelska nu hehe. Övning ger färdighet. Kanske ska spela in en ny video snart. Tack igen. Ha en bra dag.
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild