Kropp och själ

leslita.blogg.se

Gipsfri innan poledance workshop?

Publicerad 2011-09-07 11:00:00 i Poledance,

Jag är anmäld till en poledance work-shop i samband med Poleart. Det är den 23oktober alltså om 6 veckor. Tror ni att jag är frisk och kan dansa normalt då eller behöver jag avboka den? Vill ju gärna få ut så mycket som möjligt av den utan att förlora pengar. Men om jag inte ens kommit igång med träningen igen vid det tillfället så kommer stången känas som att ta på en främling. hehe

poledance gemini

Eller ska jag bara affirmera att jag kommer att vara strålande frisk. Det är ju evigheter kvar. Eller hur? Det borde gå bra. Jag ska på återbesök om 2 veckor. Då skulle läkaren ta bort stygnen och se hur långt tid jag behöver ha kvar gipset eller om jag redan då kan bli av med det. Är det dumt önsketänkande?


Åhh sakna sakna saknar!

Om

Min profilbild