Kropp och själ

leslita.blogg.se

Make me beautiful

Publicerad 2011-09-18 19:01:44 i smink och hudvård,

Har inget speciellt att blogga om. De ringde från sjukhuset i går och sa att det kanske blir operation på måndag. Så jag bara väntar och har en skön söndag för mig själv.

Sitter här med ansiktsmask. Grön lera från Dermanord som man blandar ihop själv. Jättebra, huden blir mjuk och len och leran är läkande också ifall man har exem eller har pillat för mycket och fått sår tillexempel.





Och så dricker jag te och äter inlagna aprikoser i fint porslin. Och har nya rökelser tända.
Vad har ni för er denna söndagen?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-18 19:17:42

Jag ser att det är trollsländor på din mugg. Jag kom att tänka på filmen "Dragonfly" med Kevin Costner. Se den! Den är jättebra. Du kommer gilla den:)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-09-18 19:55:57

Hihi vad söt du är. Fint porslin också ;)

Jag har varit och dansat, nu sitter jag i soffan och tittar på tv. Skön söndag!! Kram

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-09-18 21:25:26

Svar till anonym:



Ja det ät trollsländor på porslinet, men det finaste är texten :)



Tack för filmtipset, ska genast kolla upp det :)

Hade så bra

Postat av: zenia

Publicerad 2011-09-18 21:42:55

Skicka iväg ett mail till Nelle och fråga om du får komma och kolla på workshopen :)



Min syster skippade nivå 1 och hoppade direkt in på nivå 2 :)



Postat av: Becca

Publicerad 2011-09-18 22:16:48

En sån mask vill jag ha! Vart köper du din?



Hm. En dag blev flera dagar. Hoppas du får opereras imorgon så du slipper vänta!

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-09-19 08:56:36

Mitt namn kom inte med.. Jag tipsade om filmen:p

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-09-19 14:10:27

Svar till Elisabeth:



Jaha ok, det var du som gjorde det!Det verkar bra. TACK igen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild