Kropp och själ

leslita.blogg.se

Inspiration

Publicerad 2011-09-12 17:39:07 i Poledance,

Nu när jag inte kan dansa poledance så spenderar jag den tiden till att kolla på youtube klipp och skriva upp allt jag vill testa sen när jag kan. Bara inspireras och längta. Det här är Oona Kivelä som jag ska på workshop med. Och jag har bestämt mig för att jag SKA vara frisk då.



Åhh vilka linjer och vilken styrka och vighet, hon har allt...Och låten är så fin. Jag blev också tårögd i slutet när hon grät :) Visst är det vackert?

Kommentarer

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-09-13 08:46:33

Oona är underbar, jag hoppas verkligen att du kan vara med på workshopen! Längtar...

Postat av: Becca

Publicerad 2011-09-13 11:09:21

sv: Jag hoppas det, haha. Annars så blir det lite ledsamt..

Vad skönt att du har börjat vänja dig vid kryckorna. Jag har själv aldrig behövt använda några så jag kan inte tänka mig så jobbigt det måste vara att använda dem..



Det är helt okej med mig, hur är det själv?



Kram på dig!

Postat av: Tess

Publicerad 2011-09-14 08:22:17

Oh my god!!! Detta var magiskt!!! TACK!

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-09-14 23:30:48

SHIT!!! Hon trotsar ju tyngdlagen!!!

Imponerande och vackert!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild