Kropp och själ

leslita.blogg.se

Glitter och mönster

Publicerad 2011-09-01 12:21:49 i Nail Art Design,


Jag har blivit så sugen på att köpa ett helt sett med nagelgrejer. Nagelack, glitterpulver, smala penslar och pennor i svart, silver och guldigt. Klistermärken och mönstermallar. Allt. Sen ska jag vara lika kreativ som Jenny Hsu är och måla snygga naglar. Kolla in hennes blogg. Eftersom att jag inte kan jobba nu så får jag ha långa naglar. Jippi!

O.P.I. Sägs ha naturliga ingredienser och vara det miljövänligaste märket. Kanske ska testa, men det är väldigt dyrt. Jag använder mest Depent. Funkar lika bra.

Vad har du för nagelgrejer?

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-09-01 15:26:10

Jag har en massa olika märken, men föredrar OPI. Deras glitterlack är så fina! Vill ha nr. 2 här ovan!

Postat av: Tess

Publicerad 2011-09-03 08:06:55

Jag rekommenderar dig verkligen att besöka min vän Annicas hemsida. Hon har dessutom en salong i Sumpan... du kommer gilla det hon gör! :)

http://nageloasen.se/

Postat av: Tess

Publicerad 2011-09-03 08:08:34

Hon har även en nagelblogg http://nageloasen.blogg.se/



Där finns en massa bilder och jag tror säkert att hon gärna hjälper dig med tips på produkter etc.



Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild