Kropp och själ

leslita.blogg.se

Allt går fint...

Publicerad 2011-09-04 14:44:54 i Psykologi,

Tack alla mina underbara vänner för en trevlig kväll i går. Det var mumsig mat på Shanti, lite väl starkt hehe. Men gud vad jobbigt det är att gå med kryckor, det är som ett träningspass. I dag vaknade jag med lite mer smärta än vanligt i foten, tror att den blev lite överansträngd när jag gick på den emellanåt, vilket jag inte får. hehe




Men nej "Allt är som det ska vara" är senaste affirmationen och även "Jag klarar allt jag föreställer mig".

I morgon är det öppningspremiär för Hälsa och skönhet salongen i Solna och de vill ju såklart att jag ska vara där när jag mest känner för att inte gå utanför dörren. Men jag kommer att klara det. En stund i alla fall.

Jag har lämnat in alla mina restuppgifter till skolan. Så snart allt blivit godkänt så får jag csn. Allt är som det ska vara...

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-09-04 20:31:05

hey det är bara bra :D hur är det själv? men tackar :D

Postat av: Becca

Publicerad 2011-09-05 09:52:40

Hoppas att öppningspremiären är fantastisk, tänk att gå på en sån! Du får dock ta det lugnt med foten :)

Postat av: Estela

Publicerad 2011-09-05 15:48:45

Hej Leslita, jag ska skicka kortet du bad mig om så fort jag får låna kameran kabeln av min syster.



Det är hemst det som hände i Chile nu i helgen. Mamma trode att Don Francisco hade dött, för att det är typ hennes idol. Men det var ju andra som betyder mycket för Chile och chilensk tv som man kommer att sakna.

Ja, iallafall... ha det så bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild