Kropp och själ

leslita.blogg.se

Pole art 2011, vilken upplevelse!

Publicerad 2011-10-24 13:54:33 i Poledance,

Alltså wow! Poleart 2011 i Helsingfors var otroligt vackert att se. Alla var så himla duktiga och jag blev jätte inspirerad att träna poladance och verkligen satsa allt! Det var en fantastiskt upplevelse att få sitta där och se alla världssjärnorna uppträda live. Precis framför ögonen på mig.

Bilder kan förstås inte jämföras med verkligheten men jag har ändå gjort i ordning ett litet bildspel på 15 kort ©, du behöver bara klicka på play så bläddrar det automatiskt.



Sen måste jag säga tack till mina poledance kompisar som jag har haft så kul med och som hjälpte mig med allt. Tack <3

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2011-10-24 15:11:50

Vilka fina bilder! Tack för en underbar helg!

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-10-24 16:13:55

Shit!! De trotsar ju tyngdlagen!!! Häftiga bilder!!

Nu har jag svarat på din kommentar under din på min blogg!! :D

Postat av: Maria

Publicerad 2011-10-25 08:37:48

Härligt att du haft det så bra. Snygga bilder. Jäklar vilka muskler de har!! :D

Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild