Kropp och själ

leslita.blogg.se

HUDVÅRDS-analys

Publicerad 2011-10-19 09:00:00 i smink och hudvård,

Tidsinställt inlägg:

I dag är det full rulle! Jag ska ha lektion, seminarium. Sen ska jag åka till stan och fika med min chef på nya jobbet i Solna. Ni har väll sett bloggen i länklistan, "Hälsa och skönhet Solna". Vi ska prata lite jobb, bland annat ska vi beställa in ett Hot stone set för massage, produkter, bestämma behandlingspriser och hur vi ska marknadsföra salongen så att det kommer dit folk! Sen ska vi förstås bara umgås och ha det trevligt.



Sen ska jag på Hudvårdsanalys hos Lotta som är utbildad makeupartist och stylist. Ingen aning om hur det går till men det ska bli spännande. Jag ska berätta för er efteråt och ta kort som kommer upp på bloggen.

Och så ska jag hämta mitt paketet som har kommit med ricinolja och rosmarinolja. Läs mer om vad det är till för *HÄR*.


En riktigt rolig dag att se fram emot. Hoppas att jag orkar gå med kryckorna en heldag. Jag affirmerar att det kommer att gå superbra. Vad ska ni göra i dag? Någon som har varit på hudvårsanalys?

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-10-19 10:09:24

Låter som en jättemysig dag! Jag har aldrig varit på en hudvårdsanalys. Du får skriva om hur det var!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-10-19 11:27:58

Det kommer gå jättebra!! affirmerar åt dig

Hoppas du har det toppen! Kram

Postat av: Nea

Publicerad 2011-10-19 21:31:27

Tack så mycket! Öl är faktiskt en utmärkt läggningsvätska för lockigt hår, det ger lite extra stuns och glans. Sen försurar det ju också, så det blir lite två flugor i en smäll. :)

Postat av: mimia

Publicerad 2011-10-20 13:08:22

Hej gumman! Såg att du kommenterat hos mig...



Två och en halvtimme är väldigt snabbt min vän... en förstagångsföderska kan ha värkar i många många timmar... men det är ju inte så att de är outhärdliga hela tiden, oftast bara i slutet.



Men ju lungnare och mer avslappnad man är desto fortare går det... :)



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild