Kropp och själ

leslita.blogg.se

Gipsfri!

Publicerad 2011-10-31 23:53:04 i Hälsonytt,

Allt gick bra hos läkaren i dag. De tog bort gipset och stygnen och det ser bra ut. Det känns fortfarande konstigt att gå på foten och det gjorde lite ont i början. Stortån har inte fått tillbaka sin rörelse helt än. Jag behöver däremot inte gå på rehabilitering. De sa att det inte finns några styrketräningsmaskiner som är anpassade till min skada så jag får träna själv. Villket innebär att vicka på tån och att promenera.

Vet inte när juag är uppe på stången igen men snart hoppas vi. Jag får inte dansa något som ger belastning på foten sa läkaren men poledance är ju luftakrobatik hehe.


Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-11-01 06:24:47

Härligt att höra! Wiggle them toes girl, and you'll be back to normal in no time!!! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-01 10:41:36

Yeeey grattis!! Härligt, snart är du tillbaka på dansgolvet :) Kram

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-11-01 12:21:29

Ja, kom till studion snart o lek med oss!! Har saknat dig :)

Postat av: Qbrium

Publicerad 2011-11-01 16:52:51

Grattis :D Jag har aldrig varit gipsad, men däremot varit bunden till kryckor i 3 veckor. Dagen efter att jag fick ge tillbaka kryckorna åkte jag och berusade mig på fest - i högklackat. Nå väl, är fortfarande på bena ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild