Kropp och själ

leslita.blogg.se

Platt hår

Publicerad 2011-11-27 23:48:36 i Hårvård,

Min kompis Johanna var på besök i Sthlm. Vi hade inte träffats på flera år så det var riktigt trevligt att umgås. Hon hade med sig sin platttång och så kom vi på iden att platta mitt hår. Så annorlunda till en början men sen började jag trivas riktigt bra i det. Speciellt när den röda färgen kom fram mer när jag har rakt hår. Vad tycker ni? Och visst är det långt!? Det visste jag inte :)


Här hade jag mittenbena och då fördelas de röda på båda sidorna.



Men sen kom jag på att jag ville ha snebena som jag brukar ha. Detta var på restaurangen senare samma dag. 

Olika ljus på bilderna men det röda syns ju tydligt på båda bilderna :)

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-11-28 05:12:56

Snyggt, du passar i platt!

Postat av: Tess

Publicerad 2011-11-28 08:17:23

Verkligen superfint!!!! Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-11-28 12:18:31

En skönhet passar i allt! :) Och som du skrev, långt hår ser ju alltid längre ut än lockigt (ok, det var inte exakt så du skrev, men lite!)

Kram!

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-11-28 15:17:40

Du ser jatte bra ut.. Men du brukar se bra ut i det mesta..

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-11-28 16:20:10

SVAR TILL NATHALIE:



Hej kul att höra från dig. Tack så mycket för din kommentar :)

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-11-28 23:27:16

Riktigt snyggt, kul med variation. Jag har låtit mitt hår växa nu, ganska långt. Fast jobbigt med så många olika längder. Btw har du klistrat på den diamanten på kindbenet eller är det än sån skum percieng?

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-11-29 15:50:39

SVAR TILL ELISABETH:



Hej tack så mycket. Ja det är roligt att byta frisyr emellanåt. Jasso har du det? Du får lägga upp nya bilder på FB eller kanske har du redan det? Ja det är en piercing på kinden :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild