Kropp och själ

leslita.blogg.se

Lush

Publicerad 2011-11-28 12:00:00 i smink och hudvård,

Köpte två produkter på Lush här om dagen. Det första var denna leave in produkt till afrohår som Shakira ska ha varit med och utformat. Den innehåller bland annat kokos och avokado. Jag pratade med personalen som rekomenderade den här som återfuktar och blir som en daglig inpackning.  189kr för 100g på Lush i T-centralen.

http://www.livingthelushlife.com/wp-content/uploads/2011/03/03080.jpg
Sen köpte jag en deodorant. Aluminium fri och doftar gott av citrus och trollhasel som ska minska transpirationen. Heter Aromarant och kostar 69kr för 100g (vägs i kassan).

Lush
Sen fick jag med mig en liten tablett som man borstar tänderna med. Det är en nyheten. Den smakade inte så gott och jag förstod inte riktigt poängen. Kanske du gör det? Så här står det på deras hemsida.




Lush

Har du testat Lush produkter? Vilka? Vad tycker du?

♥Länk: http://www.lush.se/

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-11-29 00:20:10

Spännande med den deon, du får berätta om den är bra.

Postat av: Tess

Publicerad 2011-11-29 08:39:44

Tandkrämen vet jag inte om jag skulle testa... jag gillar känslan av borstade tänder! :) Annars gillar jag Lush.. mest för deras badbomber! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild