Kropp och själ

leslita.blogg.se

Live life, for real

Publicerad 2011-11-17 16:00:14 i Citat,

Ett uppmaning till alla att leva era liv fullt ut. Lev på riktigt. Ta vara på allt och dela med dig av ännu mer. Sätt på helskärm och lyssna noga...

  • Oroa dig inte
  • Gör något som utmannar dig varje dag
  • Slösa inte tid på avundsjuka
  • Värdera beröm du får och "glöm" kritiken
  • Känn ingen skuld om du inte vet vad du vill göra med ditt liv
  • Förstå att vänner kommer och går...
  • Dansa!

Jag tycker att denna videon var så vacker att jag blev tårögd och fick ryssningar... Vad tyckte ni?

Kommentarer

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-11-17 17:22:28

Den här "låten" kom när jag gick ut gymnasiet 1999. Class of '99 heter den o nu känner jag mig väldigt gammal :P

Postat av: zenia

Publicerad 2011-11-17 18:03:33

Tack och detsamma Lesly :) uppskattar ditt sällskap under OP..

Postat av: Tess

Publicerad 2011-11-18 08:48:21

Ja, den var superfin! :) Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild