Kropp och själ

leslita.blogg.se

Jobbpremiär

Publicerad 2011-11-22 13:00:00 i Spa & Massage,

I dag har jag en kund. Det är på Hälsa och skönhet i Solna som är mitt "nygamla" jobb. Jag fick jobbet precis innan jag skadade mig. På onsdag har vi jobbmöte för att vi ska förmodligen byta lokal och så behöver vi prata ihop oss om vissa saker eftersom att jag är ny där. Så i dag ska jag massera en kvinna. Skönt med lite repetion.

Hälsa och skönhet i Solna
Men först har jag föreläsning med Gunnar Byling som är Docent, överläkare på lung och allergikliniken. Det ska bli spännande. Om ni är intresserade av att boka in massage eller någon annan spabehandling kan ni läsa mer om det under fliken SPA→Mitt jobb till vänster längst upp på bloggen.


♦Detta är ett tidsinställt inlägg

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-11-22 20:01:33

Spännande att vara igång igen? :) Hur kändes det? Hade jag bott i Stockholm hade jag bokat en tid på stört! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-22 20:42:14

Ja peter torsell var det som föreläste. Kändes lite som att kan han bota en förlaming så kan han bota höftproblem... men men. Han var gammal lille skrutten så det var det bästa, höfterna var inte enda problemet.



Hur kände du när det gäller jobb efter spaprogrammet, var det lätt eller svårt att få jobb? jag jobbar lite på gästgiveriet i grythyttan nu och det känns som att jag borde vara rädd om det och inte bara flytta så fort jag är klar.. Hmm

Postat av: Joline

Publicerad 2011-11-22 20:42:51

Det var jag som skrev inlägget ovan, om jobb ;) Glömde skriva mitt namn, haha

Postat av: Maria

Publicerad 2011-11-22 21:16:16

Va kul att du kan komma igång nu! Hoppas det gick bra. Jag vet faktiskt inte vad det är med knäna, borde kanske gå och kolla upp det. Jag har aldrig haft problem förut, var inte skadad en enda gång när jag spelade handboll. Men jag har ju fått ont när jag börjat springa igen, tror att det kan vara ledbanden som blir överansträngda. Det går bra att yoga i alla fall, så jag ska hålla mig till det. Ja, just det, det fanns en amega-vattenflaska ja. Men den var ännu dyrare tror jag. Det är spännande i alla fall. Hur går det med poledancen?

Kram

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-11-22 23:07:32

Hej Lesly!!

Kul att du kan börja jobba så smått igen!! :D Det ser väldigt inbjudande ut på bilden!! Synd att jag inte bor i närheten...!

Kram!!

Postat av: zenia

Publicerad 2011-11-23 09:09:58

Nej :) kursen är till för nivå 3 och 4 men min syster ska gå. Ska du gå?

Postat av: Emma

Publicerad 2011-11-23 10:33:20

Jag bor i Sthlm (Lidingö) :) Spelar dock handboll ute i Nacka (Skuru) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild