Kropp och själ

leslita.blogg.se

Cracking Nails

Publicerad 2011-11-29 15:52:05 i Nail Art Design,

Cracking Nails

Testade Cracking Nails. Man målar valfri färg under. Jag har violett. Och sen målar man över med ett speciellt nagelack som heter Cracking och så kan man se hur det nagelacket börjar spricka upp och bildar dessa mönster. Riktigt coolt. Egentligen inte min stil men roligt att testa. Efter att jag tog bilden så målade jag genomskinligt toppnagelack över så nu är det en finare yta och glans över. 

Cracking Nails
Min kompis Johanna som jag fick låna nagelacket av, valde rött under.


Vad tycker ni? Har du testat? Skulle du vilja?

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-11-29 17:15:49

Det är så himla häftigt. Lägg ett överlack över så blir det ännu finare. Jag har lagt metalic lack under, ex guld och det blir ännu mer effekt! Puss

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-11-29 22:27:14

SVAR TILL LOTTA:



Ja jag målade ett överlack dagen efter, kom inte med på kortet men jo det blev mycket finare. Ska testa med fler färger under också ;)



KRAM

Postat av: Becca

Publicerad 2011-12-01 07:09:19

Snyggt! Har ocka krackeleringslack, fast från Isadora :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild