Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bad news

Publicerad 2011-11-24 13:13:48 i Spa & Massage,

Jag jobbade i Salongen i Solna i går. Vi visste att väggen fått en fuktskada som vi hade tänkt renovera. Men nu har det utvecklats till mögel. Och jag är mögelallergiker så jag kände av det i luften. Fick huvudvärk och så känner man en doft. Så alltså har vi bestämt för att stänga ner hela salongen och ska säga upp den. Det är 6 månaders uppsägningstid och egentligen bör vi få en tillfällig evakuleringslokal men det är tveksamt. Alltså har jag ett jobb mindre just nu. Tur att jag har jobbet på bemaningsföretaget. Och så ska jag börja sälja Aloe vera hade jag tänkt efter jul. Hade velat skriva för en tidning, kanske ska söka lite :)


http://www.publicdomainpictures.net/pictures/7000/nahled/1081-1271375046TaAF.jpg

Thats life...

Kommentarer

Postat av: Emilie

Publicerad 2011-11-24 21:46:41

Men nej då, kommer du hem något över jul?

Postat av: Emilie

Publicerad 2011-11-25 16:31:15

nu kam man kommentera Makeover inlägget. Jag kommer vara med släkten 23-26 själv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild