Kropp och själ

leslita.blogg.se

Orange nails och Eu vision

Publicerad 2011-05-15 09:57:43 i Nail Art Design,

God morgon, i går hade jag lite hemma spa. Jag gjorde ansikts ångbastu som är jättebra för huden. Så hade jag lite fotpedikyr, epilering, plockade ögonbrynen och målade naglarna. Jag har inte jobbat på 2 veckor så mina naglar har fått växa lite. Det känns verkligen som jag, trots att jag varit massör med kortklippta naglar i över ett år så vänjer jag mig inte. Leslita ska ha långa naglar helt enkelt.

Orange nails Orange nails
Sen kom Glenn förbi och så kollade vi på Eurovision och åt chips. Jag gillade denna  Rumäniens låt "Change the world" se musikvideon *HÄR*. Sen tyckte jag om Ukraina som ni kan se och höra *HÄR*.

Vad tyker ni om naglarna? Vilken låt gillade ni på Eurovision?


♥Relaterade inlägg: Naturliga naglar, Black nails, ljusråsa naglar, blekråsa korta naglar, pärlemor med vinröd linje, dutt teknik orange, råsaglittrigt fransk manikyr, Nagelvård + måla blomma,

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-05-15 14:00:07

Jag gillar också att ha lite längre naglar, men jag målar dem typ aldrig...! Men det är snyggt att t ex matcha färgen med vad man har för kläder!

Vad gäller Eurovisionslåtar så glömmer jag den nästan på en gång - det är inte riktigt min musiksmak för det mesta..! Men jag gillar faktiskt Erik Saades låt! Och så var det nån låt som var lite åt hårdrockshållet som var rätt OK!



Här kommer mitt svar på din kommentar på min blogg:

Hej igen Lesly!

Ok då vet jag...! Du kan ju ta bort de två sista kommentarerna då så blir det inte så tjatigt...!! :P



Kurspriserna är per kurstillfälle och om du skulle vilja gå t ex Tarotkursen så kan du ju sova i lokalen, precis som Maria ska göra nu i två veckor!

Visst kan jag blogga lite om Tarot!! Men det blir inte idag...! :D

KRAM!!

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-05-15 14:33:50

Ett nytt svar:

Ja, minnet är sällan så bra som man gärna vill tro...!! ;-)



Dåligt att inte betala statisterna...!!



De flesta kurserna kommer att vara "rullande", d v s återkomma med jämna intervall så det kommer fler chanser!! Det är klart att du måste prioritera möbler och annat du behöver till nya lägenheten!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild