Kropp och själ

leslita.blogg.se

Jobbar i Grisslehamn

Publicerad 2011-05-07 11:50:00 i Spa & Massage,

I dag jobbar jag på Grisslehamns Spa Hotell. Och på de timmarna det tar att åka fram och tillbaka ska jag plugga har jag lovat mig själv. Effektiv med både jobb och plugg. Grisslehamn är mysigt och behandlingarna är bra upplagda, jag gillar det Spa:t.


Reklambild för Decleor Men. Riktigt bra produkter för alla hudtyper.

Lämna gärna en hälsning så får ni ha en bra lördag :)


Tidsinställt inlägg

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-07-07 13:16:31

Vad fint! Jag är också utbildad spa-terapeut (via Axelsons i Stockholm). hade ett eget företag vid sidan om mitt vanliga jobb men tyckte det blev för mycket så slutade med det. Nu för tiden gör jag inget med spa... :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild