Kropp och själ

leslita.blogg.se

Pinuppor och Burlesk

Publicerad 2011-03-20 20:58:13 i Vardag och nöje,

I dag var jag på loppis med 50-60 tals tema. Pinuppor och Burlesk show. Jag köpte en väska och ett hänge med en klocka. Mest var det bara trevlig att gå runt och titta på människorna och alla fina kläder.

Burlesk Mars 2011 sthlm
Försäljning bås

Burlesk Mars 2011 sthlm
Musik fixande

Burlesk Mars 2011 sthlm
Och så här såg jag ut (när jag kom hem). Rutig kläning, tjock eyeliner och snelugg med hårband.

Burlesk Mars 2011 sthlm

Dessa rörande bilder är från Burleskshowen. De barntillåtna bilderna :)

Och nu ska jag kolla på filmen Burlesk med Chrisitna Aguilera!

 


Har ni sett den? Vad någon på loppisen i på Brunnsgatan i dag?

♥Relaterade inlägg: Burlesque filmen, Om Burlesk,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild