Kropp och själ

leslita.blogg.se

Klangmassage Yassuragi

Publicerad 2011-03-19 11:00:00 i Spa & Massage,

*VIDEON FINNS HÄR* Jag tog bort videon på grund av att den startades av sig själv och blev störande.


Klangmassage Yasuragi

Jag har jobbat lite på Yassuragi Hasseludden, de har några unika behandlingar som bör testas. En av dem är klangmassage, och så är även bambumassagen väldigt populär. Kolla in videon av 3 tjejer på beautynista.se.

Och i dag jobbar jag kväll på Selma city spa+.

Någon som har testat klangmassage eller någon annan annorlunda massage?

♥Fler inlägg om massage: vindruvsmassage, ice relax, Massera mera, Hot stone kunder, Hot stone kurs, Kinesiologi, Bambumassage, Pinda sveda nam, Tuina massage, Mitt utbud, Chocklad massage,


Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-19 15:38:59

Hej! Ja, det kanske vi kan göra. Vet du om det finns någon gästparkering där du bor? I såna fall kanske jag kan låna en bil och köra till dig. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild