Kropp och själ

leslita.blogg.se

Italiensk röra med zuccini och köttbitar

Publicerad 2011-03-07 19:00:00 i Recept,

Hittils går det bra med matmenyn. Här har vi den Italienska röran med zuccini och köttbitar. Egentligen ska det vara aubergine också men jag gillar inte de så mycket så jag tog bort det när jag handlade. Tänka sparsamt inget onödigt. Bara sånt jag verkligen gillar.

Väldigt enkelt, hacka rödlök, röd och gul paprika, zuccini, tomater och skär upp köttbitarna. Krydda och stek alltsammans. Eventuellt kan man ha någon kall sås till.

Italiensk röra med zuccini och köttbitar

Ur matmenyn: Jag har även ätit spagetti med carbonara och just nu har jag gröna linser på blötläggning. Ska tillaga en soppa.

Mumsigt!

♥Relaterade inlägg: Matmenyn,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild