Kropp och själ

leslita.blogg.se

Glasögon, SAND & FCUK

Publicerad 2011-03-04 17:09:30 i smink och hudvård,

FCUK, SAND glasögon

Jag har varit och hämtat ut mina nya glasögon. Jag älskar båda paren. Ett par mer utstickande och ett par vardagliga. Kommer använda båda lika mycket ändå. Och det bästa är att jag kan SE igen.

De till vänster är stora och mer markerade, vinröda och märket är SAND. På sidorna är det rutigt mönster. De till höger är i märket FCUK i färgen violett. De har ingen båge nertill men har bredare sidor med strass på. Modellen är mycket mindre och rektangulär. Båda paren är från Spacsavers.

Och mina favoritfärger. Jag passar inte i svart, blir för markerat och jag passar inte i vitt, silver eller guldigt, blir för "shinny". Det måste vara blankt.

Vad tycker ni? Passar jag i dem? Vilket par var snyggast? Gjorde jag ett bra val?

Kommentarer

Postat av: elisabeth

Publicerad 2011-03-05 10:29:26

Hej vännen! Vilka fina glasögon, speciellt dom till vänster. Dom är mer annorlunda än dom till höger. Riktigt snygga och moderna. Inte för att det är viktigast men du passar bra i dom:) Två glasögon oxå kul. Ha en toppen helg. Det har jag:) Mina föräldrar och Joakim är här på besök. Hehe mina föräldrar orkade inte åka sista biten till Thn, kört från Sthlm, så dom har sovit över:P Ha det bäst KRAM

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-03-05 10:32:42

Jag ser inte min kommentar som jag skrev precis:/ hm. förkortat så skrev jag snygga glasögon, speciellt dom till vänster. Lite annorlunda och moderna. Roligt med två par, välja å vraka:) Ha det bäst Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-05 13:33:53

Jättefina! Jag gillade de lite större till vänster, men du passar bra i båda. Nu blev jag också sugen på nya... fast det får nog vänta ett bra tag. Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-06 13:27:48

Jag tycker att passar jättebra i båda två! Utmärkt val!

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-03-07 13:30:30

Hej Elisabeth: SV båda dina inlägg kom fram tack så mycket. Ibland tar det någon minut innan de syns.



Ja jag gillar båda paren, var lite osäker på de till vänster men nu gillar jag nästan dem mer. haha Tack.



Roligt att du fick träffa sina föräldrar lite. Min pappa var på utbildning i Sthlm men han hann inte träffa mig :( det var synd. hehe



Du får hade så jätte bra. Och sorry för sent svar, har jobbat hela helgen. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild