Kropp och själ

leslita.blogg.se

Det här saknar jag - Dag 28

Publicerad 2011-03-19 22:49:58 i Mina tankar,

Hej. Jobbet gick bra i dag, fick göra en vaxning för första gången. Roligt. Lite skadeglädje förlåt, haha. Jg kom på att det var längesen jag fyllde i något ur utmaningslistan. Så jag ska berätta vad jag saknar. Och jag har glädjen att berätta att jag inte saknar någonting. Jag har ett jobb som är roligt när det inte blir för mycket, jag har plugget att kämpa för, massa dans att leva för, statistjobb erbjudanden hela tiden och många fina vänner. Jag är ganska nöjd. Några småsaker jag skulle kunna klaga på:
  1. Saknar min familj.
  2. Saknar diciplin på studerandet.
  3. Saknar att ha en egen lägenhet.
http://www.annonsera.se/stockholm-stockholm/bostad-utland/lyxl%C3%A4genhet-i-brasilien.html
Kanske skulle man bo i den här lyxiga lägenheten som ligger i Brasilien?

Japp kort och gott inlägg var det här. Ni få ha en bra lördagkväll och så frågar jag er, Vad saknar du?

♥Relaterade inlägg: 30 dagars utmanningen, Dag 1- Presentation, Dag 2 -Första kärleken, Dag 3 - Mina föräldrar, Dag 4 - Dagens måltid, Dag 5 - Kärlek, Dag 7 - Vänskap, Dag 8 - Ett ögonblick, Dag 9 - Min tro, Dag 11 - Mina syskon, Dag 15 - Mina drömmar, Dag 16 - Min favo födelsedag & Dag 17 - Detta ångrar jag, Det här upprör mig - dag 22, Det här får mig att må bättre - Dag 23, Det här får mig att gråta - Dag 24, Mina rädslor - Dag 26,

Kommentarer

Postat av: tia

Publicerad 2011-03-20 00:40:01

JA hoppas verkligen det !

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-20 00:44:46

JAg saknar en fin hårfärg.

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-20 08:15:25

Hej! Oj, vad jobbigt med dödsfall. Men du får gärna komma hit om du vill, eller så kan vi ses i stan det går också bra. Jag har väldigt intensiva veckor på sistone, har inte orkat föra nånting annat än att plugga. Men nästa vecka blir lite lugnare hoppas jag. Vi har inga fler föreläsningar, tentan är på onsdag så det blir bara hemmaplugg. Imorgon har vi "inför tentan" kl 12-13 i MA624, det kanske vore bra att gå på? När ska du göra tentan? Kram

Postat av: Estela

Publicerad 2011-03-20 21:02:12

Jag saknar att kunna sätta igång att plugga något jag alltid ha velat göra.

Föresten jag kommer också från Chile. :) Men jag har avarit där en enda gång.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild