Kropp och själ

leslita.blogg.se

Amazonit och Sardonyx

Publicerad 2011-03-02 19:12:14 i Andlighet,

Amazonit och Sardonyx

Hej på er! i dag har jag träffat en kompis, vi lunchade på tacobar och sen tog vi en promenad runt i gammlestan. Jag köppte två mineralstenar/kristaller. Amazonit är den ljusturkosa och Sardonyx är den till höger som har flera färger.

Sen köpte jag lite ringar i brons på en Vikingabutik som heter Handfaste. Den ringen till höger fick jag av min kompis, han köpte en likadan som kompisringar :)
Handfaste
Sedan köpte jag lite ringar i Farsta Centrum förra veckan.
Ringar

Jag har en ringperiod just nu :) Vad tycks? Vilken är finast?

Kommentarer

Postat av: zenia

Publicerad 2011-03-02 21:34:03

Tack :) jag fick lära mig swan i nivå 3... Du kommer säkert få testa på den snart..



Bootyexpress är ett träningspass där man bara tränar rumpan för att få en snygg booty, hehe :p



Har du tränat mycket yoga?



Sköt om dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild