Kropp och själ

leslita.blogg.se

Vacker musik

Publicerad 2011-06-01 11:54:56 i Sett,läst,hört,

En av mina idoler är Christina Aguilera, hennes röst är så vacker och texterna är bra. Jag gillar speciellt de romantiska låtarna på spanska. Det är många som har missat det att Christina egentligen är naturligt svarthårig med bruna ögon och född i latinamerika. Hennes modersmål är spanska. Men jag gillar nästa alla hennes engelska låtar också. Till exempel: Hurt, You lost me, Walk away och

Mercy on me


En låt som jag verkligen älskar är en "Contigo en la distancia", som jag tycker att ni ska lyssna på *HÄR* Och till Dirty dancing 2 filmen gjorde hon en låt som heter "El beso del final" som du kan lyssna på *HÄR* Hon har tillockmed gjort salsa låtar *HÄR*, det känns inte som hennes "stil" va? hehe

Ja Christina Aguilera har en väldigt bred stil och är en fantistiskt artist. Ville bara visa den andra delen av henne. Där hon inte är "dirty". Och förresten ni som inte har sett Burlesque än, gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild