Kropp och själ

leslita.blogg.se

Skansen bilder [del 1]

Publicerad 2011-07-27 13:50:17 i Djur & Natur,

Hej hör kommer lite bilder från igår när jag var på Skansen. Skansen

Skansen
LappUgglan var väldigt vacker och stor. Det var coolt att den kunde vrida på huvudet ett helt varv.

Skansen

Världens sötaste apa, den var pytteliten!


Lemur
Skansen

Låg på rad, inflätade med sina svansar :)
Skansen

Skansen
Babianer som ammar :)

Japp men nu ska vi åka till Lida  och bada så jag måste dra. Laddar upp lite videoklipp senare :) Ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-07-28 12:24:40

Haha! Fantastiska bilder! Särskilt den på lemurerna! Jag har inte varit på Skansen på 12 år, men nu blev jag riktigt peppad!



Svar:

Ja, just det ja, har du läst klart ”Samtal med Gud” nu?



Ja! Det är jättebra att göra saker där man korsar kroppens mitt linje, t ex lägga höger hand på vänster knä, för att öka samarbetet mellan höger & vänster hjärnhalva! Eller göra örnen!



Det blev inget eftersom Maria var för trött. Det kanske inte var meningen att vi skulle ses utan dig? ;)



Ta hand om dig du också! Kram!

Postat av: Vickan

Publicerad 2011-07-28 12:36:26

Vilka underbara bilder! :)



och bloggsvar: Jo, det kan säkert vara olika på hur det länkas samman, ja det är spännande allt det där faktiskt :)



och jo, det gjorde inte så ont när jag gjorde superman, bara direkt när jag "gick ner" från den liksom, då sjönk jag ihop stönandes på golvet varje gång typ ;)

Hahaha..

Och mina ben är ju helt blåslagna nu, dom ser ju ut som det iaf :)



Ha det bra du med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild