Kropp och själ

leslita.blogg.se

Poledance premiär

Publicerad 2011-07-13 11:00:00 i Poledance,

Hej på er! Jag dansade poledance igen efter uppehållet på ca 3 veckor. Det var jättekul, jag var hemma hos Lotta. Vi repeterade grunderna bara, jag testade inget nytt. Kommer knappt ihåg någonting. Kändes jätte underligt i början. Och vad jag kände mig stel och svag i början.

Sen gick det bra och då satte jag tillockmed shoulder mount perfekt flera gånger på raken!


Bildbeviset :)


I dag blir det en till träning hemma hos henne. Och så kan jag berätta att jag är anmäld till nästa terminskurs på Tisdagar kl 20.00 nivå 3 :) SAKNAR!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-07-13 12:40:37

Jag tycker ofta att det är så när man gjort uppehåll att det först känns lite ovant, sen gör man det bättre än tidigare, vad det än gäller.

Är det en person som har en danspinne (?) hemma alltså?



Kram!

Postat av: Clara

Publicerad 2011-07-13 12:59:26

Oohhh vilken fin shoulder mount! jaa jag ska sitta med dem, det är ju alltid kul att sitta me någon man känner :) tyvärr har jag varit sjuk nu ett tag så jag har inte kört någon OP. och kommer nog inte ha tid de närmaste veckorna. men ska försöka komma igång snart!

Postat av: Tess

Publicerad 2011-07-13 20:15:34

Oh my god! Du måste vara stark som en oxe!!!

Imponerande! :) Kram

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-07-14 07:50:39

Snyggt!! Jag kommer upp i shoulder mount men inte en så snygg som du. Något att träna på :)

Jag kommer att ta igen några klasser på tisdagar så då kommer vi att se, o så hoppas jag på OP såklart!

Postat av: Linda

Publicerad 2011-07-14 15:30:02

Brinner du för Pole fitness? Nu kör vi ett till försök för att locka lite fler Pole intresserade till vårt Polefitness Community . Bli medlem och få tillgång till presentations sida, gästbok, diskussionsforum, dagbok/ blogg, bilder och videor m.m. (i framtiden kommer ev chatt och grupper att införas)

Nu hjälps vi åt för att göra det här till ett fantastiskt ställe att samla träningstips, frågor, svar, länkar, bilder och videor på. Mvh/ Linda

Postat av: Linda

Publicerad 2011-07-14 15:30:52

Snyggt! Roligt att du kommer igång med Pole dansandet igen :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-07-14 22:13:07

Jajemän! :D Ja, jag tycker bara mer och mer om Einstein ju mer jag lär mig om honom!



Det är förstås en bra idé om man vill bli bra på det. Men hur går det med att få tag på en höjd som passar ens hem? Du är nog igång igen på nolltid!



Kram!

Postat av: Fabio

Publicerad 2011-07-21 12:28:29



Hejsan, Fabio heter jag, Italiensk kille från Umeå.

Jag äger en feet/feetwear modeling website som heter Maxillafeet (länken finns övan) som jobbar med feet & feetwear art in pictures & videos.

Var inne på din blogg och tittade på nnågra bilder på dig och tycker du skulle passa som en av modellerna till min sajt,söker just nu modeller från Sverige och betalar från 3000 kr uppåt via signerad standard model release contract och betalar även modellens resa och mat under sessionens tid här i Umeå.



du är välkommen att höra av dig om du skulle vara intresserad av jobbet.



MVH Fabio / Maxillafeet webmaster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild