Kropp och själ

leslita.blogg.se

Sminkad med bare minerals

Publicerad 2011-01-16 15:05:43 i smink och hudvård,

Lesly sminkad med bare minerals
Sminkad med i.d bare minerals start paketet. Sheasmör på läpparna.
Lesly sminkad med bare minerals
Plus eyliner och maskara. Ser ni vilken perfekt hy man kan få.

Lesly sminkad med bare minerals Lesly sminkad med bare minerals
Profilbild osminkade ögon. Närbild sminkade ögon. *Klickbara

(p.s alla bilderna tog i går) Vad tycks?

♥Relaterade inlägg: I.d bare minerals,

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2011-01-16 23:46:02

oj är det?! vad häftigt :O du har inte fler bilder på det? :D



ja jag veet! jag funderar på det, jag ska bara ha råd så är de nog mina sen :D

Postat av: evelina hansson

Publicerad 2011-01-18 20:07:49

Hej sötnos! Följa varandra på bloglovin? :)

Postat av: Josse

Publicerad 2011-01-19 00:34:43

Testa Tikei's smink om du gillar i.d.

Tikei är billigare och precis lika bra men innehåller inte Bismuth Oxychloride som är en kemikalie som kan vara irriterande för huden.

www.tikei.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild