Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nyårsfirandet

Publicerad 2011-01-02 16:50:58 i Vardag och nöje,

Yes då var det år 2011! Detta året har jag bestämt mig för att försöka leva lite mer. Jag har känt så mycket press på mig innan att jobba, plugga, skaffa kompisar, vara social och se söt ut.

Men nej nu ska jag bara ta saker som det kommer, göra mitt bästa och bara vara jag. Leslita, precis som jag är. Jag ska såklart ta ansvar för mina handlingar och inte lata mig hela året heller. Utan bara försöka ha det roligt och ta vara på tiden :)

Här kommer lite bilder från nyårsfirandet :)
Leslita nyår 2011
Så här såg Leslita ut på nyår. Kläningen är faktiskt ljusröd men ser råsa ut på alla korten :P

Leslita nyår 2011
Emilie i mitten och Mimmi till höger :)
Leslita nyår 2011



Först vart jag hemma hos Emilie i Göteborg så åt vi indiskt och fixade oss. Sedan åkte vi till Stenungsund till Mimmi och förfesta lite innan det var dax för en hemma fest i ett stort hus. Det var fullt med folk men jag kännde ju ingen till en början. Jo men jag hade kul, är väll nöjd med nyårsfirandet :)


Hur hade ni det? Var firade ni nyår? Har ni några nyårslöften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild