Kropp och själ

leslita.blogg.se

Jobba som spaterapeut hela helgen

Publicerad 2011-01-29 11:45:00 i Spa & Massage,

Japp ska jobba hela helgen. Två riktigt långa pass på Selma city spa+.

Lördag 11.45-20.45
Söndag 9.45-18.45

Hot stone navel
Hot stone är en rolig behandling att ge.

Men jag är laddad för det var längesen jag jobbade. Och jag behöver pengarna. Det är roligt att jag ska jobba som spaterapeut och inte bara som massör som det brukar vara. Så jag får säkert lite roliga behandlingar också ;)

Jag har laddat på så det kommer upp ett inlägg från "Battle of the pole" senare i eftermiddag. Detta är också ett tidsinställt inlägg.


♥Läs mer om Selma och alla spa hotell jag brukar jobba på, under fliken Spa.

Kommentarer

Postat av: zenia

Publicerad 2011-01-29 14:47:25

Tack för bilderna :) jag kommer fortsätta på nivå 4 och stretch 2 på måndagar. Kör båda passen efter varandra. Det är mycket styrka och kroppskontroll på stretch passen. Vem har du haft som instruktör på polepassen?



Båda mina föräldrar är från Peru.



Sköt om dig.

/Z

Postat av: Becca

Publicerad 2011-01-29 18:08:09

Åh vad underbart. Jag önskar att jag snart får ett jobb som spaterapeut. Har inte fått jobba som det än sen jag utbildade mig :( Ha två mysiga arbetsdagar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild