Kropp och själ

leslita.blogg.se

Green guide

Publicerad 2011-01-23 15:21:00 i Vardag och nöje,

Hej, jag hade en superbra kväll igår. Var och kollade på tävlingen "Battle of the pole". Massa duktiga dansare, det var så coolt att se på riktigt. Brukar sitta på you tube och kolla, hehe men min söta kompis Lotta tog massa bilder som hon har lovat att skicka. Så självklart kommer det ett långt inlägg på det ;) snart...Nu tänkte jag tipsa om en tidning.

National Geographics har en tidning som heter the Green guide.  För en hållbar utveckling som gynnar miljön och människan.
Den tar fram till exempel ekologiska skönhetstips på naturliga produkter.

Har du läst den eller någon liknande tidning? Vad tyckte du?

♥Länk: Green guide,
♥Ps. Kurslitteratur till Salu *HÄR*

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-01-24 09:04:06

Den hade jag gärna läst. Älskar att läsa om ekologisk och ren skönhetsvård!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild