Kropp och själ

leslita.blogg.se

Beauty day inför kvällen

Publicerad 2011-01-22 15:06:35 i smink och hudvård,

Hej! allt bra med er? Jag skrev tenta i morse, gick sådär, vi får väll se om man tänker positiv så kommer jag självklart att fixa det :D

Jag har sovit med oljeinpackning (jojoba) i håret och när jag kom hem smorde jag in sheasmör också. Så jag hade tänkt att jag skulle tvätta ur det snart. Ta en lång dusch med lite Apricos body scrub från Dermanord.

Badkar



Ska även ansikts ångbasta. Det är super bra. Huden blir som ny! Jag har tipsat förut men säger det igen. Ångbastu är det bästa. Rengör, öppnar porer, och man får en len, fräsh hy. Glöm inte att tvätta ansiktet efteråt med en mild rengöring och avsluta med kallt vatten för att stänga porerna. Det kan man föresten även avsluta med kallvatten i håret när man duschar. Ska vara bra för hårbotten  ;)

Update: Det blev ett skönt bad i stället för ångbastu :)


Och i kväll ska jag på "Battle of the pole", ska bli super roligt!

Vad har ni för planer i dag och till helgen?

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2011-01-23 12:21:05

Jodå jag har en blogg, men har hållit den lite små hemlig ett tag bara :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild