Kropp och själ

leslita.blogg.se

Vårens djur

Publicerad 2011-02-10 20:00:50 i Djur & Natur,

Kanske jätte löjligt men här om dagen var jag ute och promenerade och fotograferade lite och under loppet av en eftermiddag så såg jag bådde harar och ekorrar. Jag har hört fågelkvitter på mornarna och sett gröna träd.

Jätte vackert, visst! Vårigt? jajamensan. Men i dag har det snöat hela dagen och det är helt snötäckt igen. Och jag tänker bara herregud hur mår djuren som jag såg härom dagen? Har de kommit ur sitt idee för tidigt, tänk om de fryser? Jag blir orolig...

Ekorrar


Är det naturens lag som styr? Den starkaste överlever...

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-02-10 20:52:45

:) Hej, Dom har sin tjocka päls och har nog mat kvar i deras små förråd. Ekorrar är så söta..



Klarar du dej bra? vilken god diet du har börjat med. Jag äter ägg och sill som mellanmål då och då



ha det bäst kram



Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-02-10 21:13:13

Hej Elisabeth. Ja men vad bra, jag hoppas på det. Tänkte på att det stod i tidningen att man måste fortsätta mata fåglarna hela vintern om man har börja med det annars kommer de dö stod det :O



Ja det är gott med Gi, känner, mig piggare. Bara lite sötsugen fortfarande :P Det går nog över snart hehe



Hur går det med studierna och allt i Jönköping? Trivs du bra? Kramar

Postat av: Maria

Publicerad 2011-02-11 07:53:44

Vad söt du är som tänker på djuren!!

Det var inte kul att vakna upp och se all snö. Just nu är alla bussar härifrån inställda, min pappa kommer inte till jobbet. Jag hoppas verkligen dom börjar gå i eftermiddag så jag tar mig till bion!!! Kram

Postat av: Lina H

Publicerad 2011-02-11 08:55:11

Gör det , den är totalt underbar :) jag är ganska kritisk till läppsyl spa saker i överhuvudtaget men älskar den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild