Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ska klippa mig i dag

Publicerad 2011-02-25 11:29:19 i Hårvård,

Nu har jag precis bokat frisörtid till 13:30. Ska jag klippa mig på Frisörimperiet i Farsta Centrum. Ska toppa och klippa upp. Jag är jätte noga med att ta hand om håret men det blir ändå så torrt på vintern. Vill iaf klippa ytterst lite.

Ska även köpa hårfärg, vet dock inte om det är så bra att sitta med blött hår så länge nu när jag är sjuk. Ska fundera över det. Jag är ju inte så jätte sjuk liksom, bara lite snuvig och tung i huvudet.


Och så har jag ju min träning i dag som jag inte heller vet om jag ska gå på. Jag kan värma upp och hoppa över styrkeövningarna, eller vad är det som är värst att träna när man är sjuk? Det går ju köra lugnt.

Vad tycker ni om att träna och sitta med blött hår när man är lite sjuk? Bör jag undvika det?

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-25 12:51:26

Jag har aldrig hört något om att sitta med blött hår när man är sjuk? Däremot tycker jag att det är en bra idé att inte träna, men däremot göra lite lätt yoga. Kanske lite restorative yoga? Jag rekommenderar även att dricka vatten med äppelcidervinäger eller citron för att upprätta pH-balansen!

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-25 13:21:07

Ser inte tjejen på bilden väldigt mycket ut som Angelina Jolie?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild