Kropp och själ

leslita.blogg.se

Samba lektion 4

Publicerad 2011-02-09 17:25:54 i Dans & Annat,

Jag har nyss kommit hem, äta packa och iväg till träningen. Har i alla fall haft en väldigt bra dag, gjorde en fotouppgift där man ska följa med en person i sitt yrke under en dag. Det var jätte roligt, börjar förstå mig på kameran nu :)
Sanba de souza
Bild från Sanba de souza´s hemsida

Men jag hinner inte skriva mer nu. Ska på veckans enda träningspass eftersom att poledancen har uppehåll denna veckan så det blir till att ta i extra mycket och samba loss ordentligt!! Chao

♥Läs fler inlägg om Samba dans: Samba lektion 2, Salsa & Samba video, Veckans träning, Dansat samba, Öppet hus med sambaskolor, Brazilian day 2010, Sambadrottning i TidningenSamba solo dans, Gatudans videos, Dans Uppviningsbilder från 2009,

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-02-09 22:42:39

Som den cyklist man är så är koordinationen mindre bra.. om den ens existerar. Hur som haver så har jag börjat kika lite på Let's Dance och det ser ju så himla kul ut! Att vicka på höfterna och försöka röra sig i takt till musik...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild