Kropp och själ

leslita.blogg.se

BMI 17 inom modellbranschen (video)

Publicerad 2011-02-28 08:00:00 i smink och hudvård,


(Diagonala pilar=helbild)

God morgon. Detta är det andra och sista tv inslaget som min grupp gjorde i skolan. Jag är inte helt nöjd eftersom att vi råkade spela över en hel intervju och förlorade massa material. Det var synd så vi lade in lite youtube-lånade catwalk klipp. Det är i alla fall ett sevärt inslag med ett väldigt intressant ämne.

Det är jag som har pratat in informationen om ni lyssnar :) Vi intervjuade 3 personer. Jag intervjuade Madelene från agenturen (hon med bebisen) och så filmade jag de andra två personerna. 

Vad tycker ni? Blev det ett snyggt klipp? Intressant? Skandal?


♥Relaterade inlägg: Skönhetsideal, Tv-inslag om 24-kyrkan, Journalist jobb på G, Sommarjobb?, Se tv inslag, bilduppgift yrkesfoto, Journalistiska berättarformer, Journalistik Människa och miljö, En dag på redaktionen, Praktik dag 3, Radio kurs, Ljudets prosodi, Praktikplats, Som journalist vill jag, Fotojournalistik, Magasin och tidningar, Intervjuövning med Video, Första dagen JMOM, Hur bra skriver journalister om KAM?,
♥Läs alla mina publicerade artiklar *HÄR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild