Kropp och själ

leslita.blogg.se

Töjning

Publicerad 2011-12-17 13:09:00 i smink och hudvård,

På tal om ingenting så har jag töjt ut mina öronhål senaste två månaderna. Vänstra örat ville inte läka på 2mm så den tog längre tid. Nu mår båda öronen bra och är uttöjda på 3mm. Örhängena är från *Crazyfactory*. Jättebra sida med låga priser och snabb leverans.

Töjning 3mm

De till högerer i trä använde jag för att töja 3mm, hade såklart ett par 2mm innan. Det är viktigt att töja försiktigt! Ha tålamod och låt det läka ordentligt innan du tar en större storlek. De röda till vänster har jag på mig nu och är i glas, jag gillar dem verkligen.  Och jag slipper all nickelallergi som jag haft problem med i flera år. Enda örhängena jag kunnat ha är i guld och det passar inte mig. Töjning känns mycket mer som min stil!

I kväll ska jag på en dansuppvisning, en kompis uppträder. Det ska bli roligt.

♥Länk: Crazy factory, Klicka på tunnels, tubes, plugs etc.

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-12-17 19:59:50

Vad du mixtrar med din kropp, säg inte att du vill skaffa dej en tatuering oxå? Hm Ps. Töj inte ut dina öronsnibbar för mycket, jag har hört att man ångrar sig..

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-12-18 20:57:53

SVAR TILL ELISABETH:



Hehe ja jag tycker att sånt är kul. Nej jag ska inte töja mer, ville bara töja tillräckligt så att min nickelallergi försvann. :) Hoppas allt är bra med dig? Vilka datum är du i THM över jul! KRAM

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-12-19 17:46:43

Okej vad bra.. Jag är i Thn den 26-30, åker till Gbg på fredag morgon för att fira nyår. Jag ska ha Nyårsfest med Johanna Dundee:D Hur länge ska du va hos din familj? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild