Kropp och själ

leslita.blogg.se

Paella och Sambasnack

Publicerad 2011-12-07 20:03:39 i Recept,

Paella

I helgen var jag bortbjuden på middag hos några vänner i Södertälje. Det serverades mumsig Paella och även Cheviche och Chilenska bakelser med kolasmör. Jag åt medan alla söp. Haha

De vi var hos var min killes kompis... Från början. Jag träffade min kille Nicolas i sommras på karneval. Just denna dagen hade vårat sambalag "Maria de souza" hyrt in lite extra spelare från en annan musikgrupp. Och Nico var barnvakt till ett par som spelar i denna musikgruppen. Och det var hos detta par som vi var på fest hos i lördags. Jag träffade massa folk som både spelar och dansar samba men från helt andra lag än var jag har tränat med. Så nu har jag blivit övertalad att byta sambalag. Till det laget som de spelar och dansar i :)

Jag funderar fortfarande, har ju inte kunat träna samba överhuvudtaget denna terminen och komma tillbaka "oslipad" till en ny grupp? Å andra sida dansar jag samba bara för skojs skull och för att träffa folk.  Inte alls på samma nivå som poledance där jag vill bli bra. Kan ju gå på en prova på så får jag se hur det känns. Vad tror ni?

Har ni ätit paella?


♥Relaterade inlägg: Sambaspelning,

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-12-07 23:31:18

Hej!

Tack för dina kommentarer! (jag är så dålig på att läsa och kommetnar andras nu för tiden. Får ta mig tid snart!)

Det ska bli väldigt spännande med ricinoljan. Så du har märkt att det växt extra pga ricinoljan? :)



Postat av: Josefine

Publicerad 2011-12-07 23:39:37

Sv: Tack! Det är en fototapet, tror märket hette Mr Personalwall eller något i den stilen. Blev riktigt bra just i sovrummet. Får ta någon bättre bild nån gång.



Och den där paellan ser sjukt god ut!

Postat av: Clara

Publicerad 2011-12-08 01:21:23

det är supergott, doftar och smakar av kokos! Och din middag såg ju ljuvlig ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild