Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nytt år snart!

Publicerad 2011-12-30 20:46:13 i Vardag och nöje,

Jag sitter här och väntar in det nya året. Det känns så spännande. Alltid veckan innan nyår så inser jag hur fort det har gått och hur mycket jag har hunnit med. Jag tänker aldrig på vad jag inte har hunnit med utan bara på de bra sakerna jag har åstadkommit och utvecklats med. Detsamma gäller er. Tänk bara positiva tankar.

En kort summering
  • Fick min egna lägenhet i Sthlm
  • Har nu avklarat 2 terminer till och är ett steg närmare att få min utbildning
  • Har träffat underbara personer och fått nya vänner
  • Har utvecklats otroligt mycket med min pole dance (trots att det kunde varit mer men så skulle vi inte tänka eller hur ;)
  • Har jobbat vidare med min personliga utveckling och är ett steg närmare min idealpersonen som jag vill vara.
  • Har fått ett nytt jobb

Årets höjdpunkter. Sambakarnevaler, Hälsomässor, Fashionweek, Pride, Statistjobb och så har jag sett Dalai lama som var riktigt coolt.

Dalai Lama på Södertörns Högskola 2011


Ja och min resa fortsätter... Gott nytt år på er!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-30 21:21:28

Helt rätt! Det finns ingen som helst anledning till att fokusera på vad man inte hann med eller vad man var missnöjd med. Och du verkar ha hunnit med rätt mycket! :D



Kram!

Postat av: Linn

Publicerad 2011-12-30 22:59:40

Låter verkligen som du haft ett bra år :)

Det är ingen nytta i att fundera över allt man inte gjort. Jag tror jag ska göra en liten lista så som du.

Att se Dalai Lama vore riktigt roligt. Förhoppningsvis kommer han till Sverige fler gånger!

Postat av: Linn

Publicerad 2011-12-30 23:00:22

Jag glömde säga GOTT NYTT ÅR! :D

Postat av: Clara

Publicerad 2011-12-30 23:09:51

Det är tur det! Gott nytt år! <3

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-12-31 01:02:00

Ett väldigt bra år med andra ord!! :D

Och 2012 ska bli ännu bättre - eller hur!?! :P



Gott slut, och Gott Nytt År!!

Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild