Kropp och själ

leslita.blogg.se

Inspiration

Publicerad 2011-12-19 10:00:00 i Dans & Annat,

I lördags var jag och kollade på en improvisations show på CCAP. Det var modern dans och väldigt artistiskt. Det var intressant att se och tolka, känna in och uppleva. Alla individer hade sin egna stil och hade så mycket att förmedla. Jag kunde känna flödet i varje rörelse. Ja det var inspirerande och jag fick en sån lust att själv dansa och uttrycka mig!


Tog inga bilder, hittade denna på getty image.

Ibland kan jag känna att jag har så mycket att ge men att jag inte vet hur. Önskade jag kunde måla, skriva, dansa. Sen kommer jag på att jag kan ju det, jag kan allt jag vill. Du också! Det är bara att börja...

Begränsar du dig, eller uttrycker du dig alltid när du vill?



♥Länk: CCAP,

Kommentarer

Postat av: Martina Berggren

Publicerad 2011-12-19 12:20:40

Hej!



Jag har läst din blogg ett par månader nu och måste säga att den är toppen, du är en inspirerande person :)



Är du duktig på huskurer osv? Vore väldigt intressant med ett inlägg om det, vet att du tipsade om en örtbok för ett tag sedan där det stod ex att persilja är bra mot magbesvär osv.. men har du recept på hur man gör te eller sånt stuff?

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-20 16:52:22

Jag känner att jag får uttrycka mig med bloggandet. Sen går ju min nya favvoyoga anusara yoga bl a ut på att uttrycka sig i posen, vilket känns underbart.

Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild