Kropp och själ

leslita.blogg.se

Blossom lägger ner

Publicerad 2011-12-01 23:51:03 i Hälsonytt,

Köpte blossom tidningen och där läser jag på ledarsidan att det är allra sista nummret av Blossom. De lägger ner hela tidningen. Det är jättesynd, jag som tycker att den är så bra. De tar upp alla delar som intresserar mig inom hälsa, psykologi, ayurveda och skönhet. Det var min framtida jobbplats hade jag drömt om. Snyft.

http://www.dagensmedia.se/multimedia/bilder/article151332.ece/BINARY/original/blossometta.jpg

Ingen mer som känner likadant? Gillar ni Blossom?

♥Länk: Blossom,

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-12-07 23:09:25

Det är nog svårt att hävda sig i mediavärlden!! Det finns ju rätt många fitnesstidningar som den konkurerar med..! Men jag håller med om att det är synd - jag tyckte den var riktigt vettig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild