Kropp och själ

leslita.blogg.se

<3

Publicerad 2011-12-15 01:13:27 i Mina tankar,

I bland blir man förvånad över sig själv. Hur enkelt allt är. Inte alltid, men när man bestämmer sig för det, finns inga hinder, inga svårigheter och inga negativa tankar. Jag är förvånad över hur långt jag har har lyckts föra mig in i livet, kärleken, lycka utan att fega ur. Utan att backa och tänka att det här är för bra för att vara sant. Utan att leta efter den svaga länken som kan få allt att falla. Allt är en balansgång i vilket fall. Finns inget som är säkert, därför måste man ta vara på varje minut, varje kyss, varje ord och andetag.



Andra dagar kommer det smygande, då kan jag undra hur allt kommer gå, men jag är inte orolig. Jag njuter av nuet. Gör det du också, släpp alla tankar och bara gör det du alltid velat göra men inte tillåtit dig själv.

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-12-15 04:15:32

Jag gör mitt bästa!! Ibland lyckas jag bättre, ibland sämre...!!

Och just nu kan jag inte sova...! :P

Postat av: Tess

Publicerad 2011-12-15 06:09:29

Tjusningen med att bli äldre är just att jag verkligen blir mer och mer mig själv. Jag oroar mig inte så mycket i onödan, och det går ju helt fantastiskt bra ändå! Love it! Kram

Postat av: Stina

Publicerad 2011-12-19 15:24:14

Bra skrivet! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild