Kropp och själ

leslita.blogg.se

Samba på Midnattsloppet

Publicerad 2011-08-13 11:43:43 i Dans & Annat,

Hej på er! I dag har jag uppvisning med sambalaget i Sthlm för första gången.
  • Vi ska dansa med i tåget som går från Mariatorget 20.45.
  • Sen kl 22.00 är det dansföreställning på scenen på Zinkens IP.
Det ska bli jätteroligt, oroar mig bara för att det kommer att vara kallt ikväll. Håller tummarna för att det inte ska regna. Sen har jag köpt nya (second hand) guldiga skor som jag ska ha på mig i dag :)



Imorgon är det gratis prova på lektion för nybörjare som vill träna samba i höst. Det är kl 15-16 på Danscentrum, Jungfrugatan 7b (Stora Studion). T-bana Östermalmstorg. Sedan startar kurserna 4/9 eller 7/9 beroende på om man vil träna två eller en gång i veckan. Kom dit och prova på, det är jätte kul med samba och riktigt bra träning :) 



Om du börjar i samba får du vara med i karnevaler och ha dessa vackra dräkter. bikini, kjol eller kläning med massa glitter och fjädrar!

Ni får jättegärna komma och kolla på mitt uppträdande :)

Kommentarer

Postat av: Katariina

Publicerad 2011-08-13 22:21:55

Hej! tack för tipset ang gratis prova på samba. Fick även injudan via FB men tyvärr krockar det med annan aktivitet...suck så här års kommer alla dansskolor igång. Hoppas ni har mer prova på framöver?

Postat av: Katariina

Publicerad 2011-08-13 22:22:48

Ps. Vad fin du är i din dräckt! Jag skulle aldrig våga visa mig i en sån avklädd kreation men du är ju ung och vacker och har fast hull hehehe.

Postat av: Clara

Publicerad 2011-08-14 12:28:22

lesly :) skrev till dig på facebook men du har inte svarat, bara undrar om du var sugen på op idag?

Postat av: Carro

Publicerad 2011-08-19 21:23:14

Gud vad fin dräkt ! dansade oxå på midnattsloppet , med den andra samban :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild