Kropp och själ

leslita.blogg.se

Pride veckan över

Publicerad 2011-08-07 14:02:08 i Vardag och nöje,

Nu är pride 2011 över, allt har plockats ner. Det har varit en riktigt roligt och intesiv vecka och jag har träffat massa roliga och öppna personer. Det är många HBTQ personer som har det svårt och jag är imponerad över hur bra de har hanterat det. I går var prideparaden här i Sthlm, jag var i väg på karneval så jag missade allt tyvärr. Var du där? Berätta gärna!

pride 2011
Alex (volontär) till höger och International Forum startaren i mitten, jag till höger

pride 2011
Jag hade sjukvårdarväst, akutväska och komradio.


Tack för mig ♥Pride 2011♥

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2011-08-08 12:14:06

Det där hade jag velat uppleva. Pride festivalen verkar sjukt roligt.

Postat av: wilma och sanna

Publicerad 2011-08-08 12:33:35

Åh.. jag hade gärna velat gå på den, vet ite riktigt vad åldersgränsen ligger vet du det ? :-)

Ha en fin dag!!

Kram på dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild