Kropp och själ

leslita.blogg.se

Poledance Allegra

Publicerad 2011-08-23 16:00:00 i Poledance,

Nej nu är karnevalssäsongen slut. Lite synd eftersom att det är så roligt med karneval. Självklart kommer jag att fortsätta dansa Samba. Börjar i September. Men NU är det poledance som gäller. Akrobatik på hög nivå. Jag har tränat både i söndags och i går på OP och i dag har jag ordinarie lektionstillfälle med lärare. (sjuk)

Jag har övat mycket på Aysha. Vågade att veckla ut benen för första gången i söndags när R passade. Och i går gjorde jag det själv första gången. Ganska få sekunder och lite vingligt haha men på god väg :)  Sen klarade jag Allegra för första gången! Wiho. Klicka på de understrykna orden för bild. Fick inte med (den riktiga) på bild men här är en variant av den.

Poledance allegra

Nu när jag kollat på lite bilder så vet jag att jag ska sträcka ut andra armen bak och mitt vänstra ben ska sträva mot golvet mer. Sen kanske det hade funkat bättre från Air invert så att jag hamnat längre upp på stången. Japp det ska jag testa nästa gång :)

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-08-24 08:31:17

Alltså WOW!!! Detta är verkligen akrobatik! Jäklar vad du är grym!!! Verkligen supercoolt! :) Kram

Postat av: Becca

Publicerad 2011-08-24 10:59:34

Du är ju helt fantastisk!



sv: Nope, det finns nada för mig som bara är spaterapeut. Eftersom jag inte är massör/massageterapeut/hudterapeut också så är jag väl inget att ha, men men.



Jag har inte börjat än, ska börja gå bredvid nästa vecka så det ska bli jätteroligt!

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-08-26 17:19:15

Shit va duktig du är!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild