Kropp och själ

leslita.blogg.se

Glittriga naglar

Publicerad 2011-08-21 10:00:00 i Nail Art Design,

Till Karnevlen hade jag röda långa naglar. Sen klipptes de av för att jag skulle jobba. Så nu är de kortklippta men riktigt snygga. Min kompis hade ett silverglittrigt nagelack med en supersmal pensel. Så man kan måla mönster om man vill. Men jag körde nybörjarsättet, streck! Tre diagonala streck på varje nagel. Och lila nagelack under :)





Vad tycks? Lämna gärna en kommentar.

I dag var jag på kräftskiva och snart kommer en kompis över så ska vi förfest lite inför kvällen. Vi ska ha en stor fest för alla som bor i området, många nyinflyttade så det ska bli intressant att se vilka. Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-08-20 20:22:10

Snyggt! Hade ett sådant lack för länge sedan, ett i rosa också. Ikväll jag ska jag ut på Malmöfestivalen!

Kräftskiva, så gott! Hoppas din kväll blir super!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild