Kropp och själ

leslita.blogg.se

Djurönäsets SPA och arbetsintervju

Publicerad 2011-08-22 15:00:00 i Spa & Massage,

På väg till en arbetsintervju i Solna :) Önska min lycka till.
Och på torsdag och fredag har jag fått jobb på Djurönäset. Verkar som att jag gjorde bra ifrån mig första gången jag var där förra veckan. Kolla på video *HÄR*

Lite bilder för er som föredrar det. Från Djurönäsets Spa, alla bilder är mina ©.

Djurönäset SPA
Inne i duo rummet

Djurönäset SPA

Djurönäset SPA

Djurönäset SPA

Djurönäset SPA

För att se ett videoinlägg från Djurönäsets SPA klicka *HÄR*

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-08-22 21:11:54

Oh vad spännande! Kändes intervjun bra? :)

Hoppas det! och vad kul att du skall jobba mer på Djurönäsets Spa! :) Kram

Postat av: Dana

Publicerad 2011-08-22 22:41:13

sv: så lite så! :D

Postat av: Becca

Publicerad 2011-08-22 23:04:58

Åh så härligt! Lycka till på intervjun!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild